Jak lekarze mogą się reklamować w sieci?

Polacy zdecydowanie częściej wybierają prywatne gabinety stomatologiczne. To dobra informacja, która pokazuje, że są gotowi zapłacić więcej i otrzymać profesjonalną, wysokiej jakości usługę. Z drugiej strony, przekłada się to na wzmożoną konkurencję między praktykami stomatologicznymi. Choć przepisy, między innymi art. 63 Kodeksu Etyki Lekarskiej i ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 roku, zabraniają lekarzom podejmowania działań marketingowych, to jednak i tak na różne dostępne sposoby rywalizują oni o pacjenta. Polegają one na przykład na pisaniu artykułów sponsorowanych gabinetów, pozycjonowaniu stron w Google czy zamieszczaniu nieprzychylnych komentarzy na temat konkurencji. Czy istnieje zatem sposób, aby poradzić sobie z tą trudną rywalizacją i dotrzeć do szerokiej grupy klientów?

Tak! DentoLista to prosta, wygodna, a przy tym skuteczna wyszukiwarka gabinetów stomatologicznych. Zbiera w jednym miejscu wiele praktyk dentystycznych, dzięki czemu pacjent może szybko i bezproblemowo znaleźć wszystkie niezbędne informacje o gabinetach w swojej okolicy. Co więcej, wszelkie dane są dwa razy do roku uaktualniane. To spore udogodnienie dla pacjentów, ale i dodatkowa korzyść dla gabinetów, bowiem potencjalny klient nie zrezygnuje z wizyty tylko dlatego, że na stronie widniały przestarzałe informacje.

Co istotne, za pośrednictwem DentoListy możesz zaprezentować wszystkie atuty swojego gabinetu, co pozwoli ci w uczciwy sposób wyróżnić się na rynku stomatologicznym. Wspieramy zasady fair play, dlatego nie promujemy pojedynczych gabinetów.

Dlaczego warto zarejestrować u nas swój gabinet?

Przede wszystkim dlatego, że to prosta, skuteczna, a jednocześnie legalna forma reklamy. Dzięki informacjom zgromadzonym na DentoLiście pacjent może zapoznać się między innymi z galerią zdjęć. Dzięki temu zobaczy jak nowocześnie prezentuje się gabinet, jaki oferuje sprzęt (np. pantomograf, RTG czy mikroskop), a także pozna sylwetki przyjmujących w nim dentystów. Wszystkie te informacje tworzą profesjonalny wizerunek gabinetu i pozwalają mu wyróżnić się na tle konkurencji.

Powyższe kwestie sprawiają, że do nowych klientów możesz dotrzeć bez inwestowania w reklamowanie i pozycjonowanie swojej strony internetowej. W tym wypadku do odwiedzenia gabinetu zachęcają pacjentów przede wszystkim: kompetencje przyjmujących specjalistów, renoma jaką wypracowałeś przez lata, a także inwestycje w nowe technologie, które pozwalają zapewnić najwyższą jakość usług stomatologicznych.

Dołącz do społeczności DentoListy i wyróżnij się na tle konkurencji. Oferujemy fachowe wsparcie i przejrzyste zasady współpracy.

© 2020 Dentolista Wszystkie prawa zastrzeżone. Design kochinke.pl
...
...
...
...